HE Informatika Kft.
2440 Százhalombatta, Ilonka utca 65/A.
Adószám: 23771293-2-13
Közösségi adószám: HU23771293
Cégjegyzékszám: 13-09-153320
Bankszámlaszám: K&H 10403136-50526549-81741005
Weblap: hei.hu
E-mail:
Social: facebook.com/heinformatika
Ráksi Mihály Ügyvezető, Gazdasági vezető Tulajdonos, Rendszergazda E-mail: ![]() Telefon: +36 70 327 3235 |
Monori Henrik Ervin Tulajdonos Rendszergazda E-mail: ![]() |
![]() |
![]() |
Hejj!
Monori úr magánszáma, s „Indulás!”:”BíRom a pozitív hozzáállásban” Z.
Egyébként a honlap letisztult, klafa.
M
Köszi, javítva 🙂
Csak teszteltem hogy ki az aki valóban el is olvassa 😀
Mostvolt újratelepítve a gépem azót nemtudok játszani a Candy Crush Saga-val. Mi a teendő.nem értek hozzá. Köszi
Üdvözlöm!
Valószínűleg nem megfelelően lett újratelepítve a gép, pl hiányzik a videókártya driver, emiatt nem fut az említett játék. Javaslom a javítást végző személlyel felvenni a kapcsolatot és „garanciában” elháríttatni vele a problémát. Másik lehetőség, hogy Mi is meg tudjuk nézni a gépet, korrekten telepíteni rá a rendszert, amennyiben megvan hozzá a legális licence kulcs! Keressen fel telefonon és személyesen Százhalombattán át tudom venni a gépet javításra.
üdvözlettel:
Ráksi Mihály
Az 1909-es frissítés miatt a gép sokszor lefagy, hol tudom letörölni, vagy rendszer vissza állítást kell alkalmazni.
Köszönöm előre is a választ
Itt tudja elvégezni:
Gépház (Fogaskerék) – Frissítés és biztonság – Helyreállítás – Visszaállítás az előző Windows 10-verzióra.
1. Javaslatom inkább az lenne hogy át kellene vizsgálni a gépet, drivereket frissíteni, megkeresni a lefagyás valódi okát.
2. Gép alaphelyzetbe állítása, (előtte adatokat el kell menteni külső tárolóra) vagy teljesen „tiszta telepítés” hozhat még hosszútávra jó megoldást!
3. Esetleges hardverhibát se zárnám ki, ez is célszerű ellenőrizni a hibaüzenetek vagy lefagyásokról készült LOG-ok alapján.
Nem tapasztaltam hogy általánosan gondot okozott ez a frissítés, pedig már sok gépre felment Ügyfeleimnél.